Cos o smokach

Ta czesc bloga mam zamiar poswiecic mojej pasji- malemu szalenstwu:-) Smokom.

Jak myslicie czy smoki istnieja, istnialy lub moglyby istniec na naszym swiecie?

Gdybyscie mieli okazje jakiegos spotkac jaka bylalby wasza reakcja, ucieklibyscie czy moze zostali i probowali porozmawiac? Czy wogole moglibyscie rozmawiac?

Tak naprawde zarowno w legendach jak i najrozniejszych opowiadaniach mozemy znalezc wzmianki na temat smokow, skad to sie wogole wzielo? Gdyby tak sie zastanowic to nie ma zbyt logicznych wyjasnien na ten temat- tlumaczy sie to kwestiami wiary, strachem i wyobraznia ale az trudno uwierzyc ze gdzies setki lat temu ktos mial az tak zwariowana wyobraznie by w takich szczegolach opisac smoka. To sie nie miesci w glowie- chyba ze byl wariatem:-)

Ogolnie rzecz biorac troche czytalem i jest naprawde wiele opisow najrozniejsego gatunku smokow ale wiekszosc niestety pochodzi z ksiazek fantasy. Sam rowniez moglbym teraz wymyslic jakikolwiek obraz tego stworzenia. Mam zamiar ta czesc poswiecic nie tylko opisom ale licze tez na wasze komentarze- jak naprawde wyobrazacie sobie zycie ze smokami.

Wkrotce postaram sie poruszyc rowniez inne ciekawe tematy- wampiry, elfy, krasnoludy, orkowie, gobliny i wszelkiego rodzaju fantastyczne stworzenia.

Advertisements

Informacje o kriss031985

Duzo moglbym pisac- jest wiele rzeczy ktore lubie robic, jest wiele za ktorymi nie przepadam i jest wiele ktorych chcialbym sprobowac. Coz najlepiej odkrywac tajemnice cegielka po cegielce:-)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Smoki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s